#221 09-02-2012 17:08:58

 $!wy

[AA]Gamer

775093
Call me!
Skąd: Pieszyce
Zarejestrowany: 29-06-2009
Posty: 542

Re: [AA]: Mapy

Venice. Też jestem za 20 , nie gra się co rusz w tą samą mape. dziękuje dobranoc


Absztyfikanci Grubej Berty. I katowickie węglokopy,I borysławskie naftowierty,I lodzermensche, bycze chłopy.Warszawskie bubki, żygolaki.Z szajką wytwornych pind na kupę, Rębajły, franty, zabijaki,
Całujcie mnie wszyscy w dupę.

Offline

 

#222 09-02-2012 17:30:46

 terminator

[AB]

Skąd: wrocek
Zarejestrowany: 12-11-2010
Posty: 1084

Re: [AA]: Mapy

wert 20 jest ok i niech tak zostanie


BROWAR Z RANA JAK SMIETANA

Offline

 

#223 09-02-2012 19:37:49

Wertiko

[AB]Admin

Skąd: KoziGród
Zarejestrowany: 01-12-2007
Posty: 981
WWW

Re: [AA]: Mapy

jestem innego zdania, ale cóż... przy wiekszej ilosci map, dluzej sie czeka na te najbardziej popularne, stąd voty, stąd niezadowolenie... wszystkim sie nie dogodzi i tak chociaz by bylo i srylion map


Zwyciężają tylko ci, którzy nie tracą promili !

Offline

 

#224 09-02-2012 21:05:24

DRM

[AB]Admin

Skąd: East Radar Parts
Zarejestrowany: 01-12-2007
Posty: 1851

Re: [AA]: Mapy

Kupię mapę do domu tanio

Offline

 

#225 10-02-2012 06:13:41

 terminator

[AB]

Skąd: wrocek
Zarejestrowany: 12-11-2010
Posty: 1084

Re: [AA]: Mapy

qrwa ten jak zwykle z grubej rury browar DRM


BROWAR Z RANA JAK SMIETANA

Offline

 

#226 10-02-2012 10:31:30

Wertiko

[AB]Admin

Skąd: KoziGród
Zarejestrowany: 01-12-2007
Posty: 981
WWW

Re: [AA]: Mapy

wyspałeś się termi?


Zwyciężają tylko ci, którzy nie tracą promili !

Offline

 

#227 10-02-2012 16:03:45

jurek

[AB]Admin

Zarejestrowany: 06-12-2007
Posty: 1348
WWW

Re: [AA]: Mapy

1.warbell
2.port
3.caen
4.supply night----------------zamiast obecnej
5.Gold Rush [Greater Access] final* ---zamiast obecnej
6.Special Delivery
7.reactor
8.braundorf
9.valhalla station
10.adlernest
11.Eagles
12.school
13.radar summer
14.escape------------------lub pirates
15.snatch
16.glider 2 final------------------zamiast obecnej
17.x-posed----fajna mapka
18.-----------fuel dump revange(nowość)
19.------------dowolna mapa
20.------------dowolna mapa(byle nie koszykówka:) )-----------myśłałem też o nowej Library, tak jak Chlep prawi.



Nie widze miejsca na mapy typu Baserace, są bez sensu
wszelkie te arabskie gówna też w większośći są do dupy. El Kef może być.

Wiele nowości można poszukać na Splatterladder com.
Stopniowo lecz powolutku można by było wstawiać jakieś pojedyncze mapki.

Sądzę,ze rotacja do 20 map jest absolutnie wystarczająca, nawet mniejsza ilość sensownych map byłaby dobrym rozwiązaniem.

Ostatnio edytowany przez jurek (10-02-2012 17:07:03)

Offline

 

#228 10-02-2012 16:38:21

 ZjemCiChlep

[AB]

1869985
Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 09-09-2009
Posty: 165

Re: [AA]: Mapy

library_b1 fajna mapka

Offline

 

#229 10-02-2012 17:26:45

 Thork

[AA]Gamer

38443519
Skąd: wwa
Zarejestrowany: 09-11-2010
Posty: 335

Re: [AA]: Mapy

Ja tam sądzę, że Vert dobrze gada, odnośnie tych 11 map. I tak 3/4 nie będzie chciała na nich grać i zawsze będzie vote, najczęściej pewnie przejdzie.


Znów ten stan, że nie wiem, co mam robić.
Niby wszystko gra i niby o to chodzi,
Ale leżę sam, po ciemku na podłodze
I muzyka gra, a ja wstaje i wychodzę.

Offline

 

#230 11-02-2012 13:35:21

 TORCIDA

[AlcoholicsArena] Admin

988356
Skąd: silesia
Zarejestrowany: 26-06-2010
Posty: 1176

Re: [AA]: Mapy

dobra pójdźmy na kompromis
15 map

set d1 "set g_gametype 2 ; map Warbell ; set nextmap vstr d2"
set d2 "set g_gametype 2 ; map caen2 ; set nextmap vstr d3"
set d3 "set g_gametype 2 ; map supply_pro ; set nextmap vstr d4"
set d4 "set g_gametype 2 ; map goldrush-ga ; set nextmap vstr d5"
set d5 "set g_gametype 2 ; map sp_delivery_te ; set nextmap vstr d6"
set d6 "set g_gametype 2 ; map reactor_final ; set nextmap vstr d7"
set d7 "set g_gametype 2 ; map te_valhalla ; set nextmap vstr d8"
set d8 "set g_gametype 2 ; map adlernest ; set nextmap vstr d9"
set d9 "set g_gametype 2 ; map eagles2_a6 ; set nextmap vstr d10"
set d10 "set g_gametype 2 ; map school ; set nextmap vstr d11"
set d11 "set g_gametype 2 ; map pirates ; set nextmap vstr d12"
set d12 "set g_gametype 2 ; map snatch3 ; set nextmap vstr d13"
set d13 "set g_gametype 2 ; map dubrovnik_final ; set nextmap vstr d14"
set d14 "set g_gametype 2 ; map xposed ; set nextmap vstr d15"
set d15 "set g_gametype 2 ; map library_b1 ; set nextmap vstr d1"
vstr d1

Offline

 

#231 11-02-2012 15:17:34

drinker

[AB]

Zarejestrowany: 04-01-2011
Posty: 294

Re: [AA]: Mapy

ja dalbym jeszcze venice


Tu Cie mam !!! Tu Cie mam!!!.....

Offline

 

#233 14-02-2012 23:01:17

 Thork

[AA]Gamer

38443519
Skąd: wwa
Zarejestrowany: 09-11-2010
Posty: 335

Re: [AA]: Mapy

Jesli moge wtracic swe skromne zdanie, to eagles jest do wyjebania. Za duza campa, najczesciej jest vote na tejze mapie. Proponowalbym za nia Wenecje. Wiem, jest od dawna, ale jest popularna, lubiana i rzadko vote sie na niej trafia.


Znów ten stan, że nie wiem, co mam robić.
Niby wszystko gra i niby o to chodzi,
Ale leżę sam, po ciemku na podłodze
I muzyka gra, a ja wstaje i wychodzę.

Offline

 

#234 20-02-2012 18:59:04

 Pain

[AA]Gamer

Zarejestrowany: 28-01-2012
Posty: 216

Re: [AA]: Mapy

Ja podam wam swoją propozycję map :
1. School
2. Siwa Oasis
3. Special Delivery
4. Gold Rush
5. Bremen
6. Goldendunk
7. Caen 2
8. Snatch 3
9. Supply Depot
10. Adlernest
11. Reactor
12. Dubrovnik
13. Braundorf B4
14. Purefrag (na pewno lepsza na 24 sloty niż Valhalla)
15. Tc Base
16. Frostbite

Ostatnio edytowany przez Pain (20-02-2012 19:06:57)

Offline

 

#235 20-02-2012 20:02:04

DRM

[AB]Admin

Skąd: East Radar Parts
Zarejestrowany: 01-12-2007
Posty: 1851

Re: [AA]: Mapy

Pain napisał:

Ja podam wam swoją propozycję map :
1. School
2. Siwa Oasis
3. Special Delivery
4. Gold Rush
5. Bremen <<<Tą bym zastąpił
6. Goldendunk
7. Caen 2
8. Snatch 3
9. Supply Depot
10. Adlernest
11. Reactor<<< Egipt, przeciwieństwo tej zjebanej klaustrofobicznej bomby, proponuję rozmach: EGIPT.
12. Dubrovnik<<< Praetoria: Mission One v2.0 Final
13. Braundorf B4
14. Purefrag (na pewno lepsza na 24 sloty niż Valhalla)
15. Tc Base<<<  Dawać tą z tramwajem.
16. Frostbite

Offline

 

#236 20-02-2012 21:48:33

 maly

[AA]Gamer

Skąd: mazowsze
Zarejestrowany: 10-02-2012
Posty: 302

Re: [AA]: Mapy

Propozycja Pain'a myślę, że jest ok, od siebie dodałbym:
17. railgun
18. fuel dump
19. et mor2 night final
20. monkey island
21. v2 base
22. venice


  give 'em hell, malone 

Offline

 

#237 20-02-2012 22:01:30

afrodyta

[AA]Gamer

Zarejestrowany: 12-02-2012
Posty: 11

Re: [AA]: Mapy

proponuje częściej zmieniac mapy na ile transfer ftp pozwala, niedogodzi sie kazdy by chcial innne

Offline

 

#238 21-02-2012 05:54:23

 Thork

[AA]Gamer

38443519
Skąd: wwa
Zarejestrowany: 09-11-2010
Posty: 335

Re: [AA]: Mapy

Paina propozycja jest konkretna, jest ok. Ale niech sie wypowiedza inni. Jeszcze do tej listy dodac nieszczęsna wenecje.


Znów ten stan, że nie wiem, co mam robić.
Niby wszystko gra i niby o to chodzi,
Ale leżę sam, po ciemku na podłodze
I muzyka gra, a ja wstaje i wychodzę.

Offline

 

#239 21-02-2012 10:12:08

 Pain

[AA]Gamer

Zarejestrowany: 28-01-2012
Posty: 216

Re: [AA]: Mapy

Patrząc po waszych dodatkowych pod mój poprzedni post propozycji ułożyłem jeszcze raz prototyp przykładowej rotacji :
* - mapy , które można ewentualnie zastąpić nowymi

1. School (obecnie na serwerze )
2. Siwa Oasis
3. Special Delivery (obecnie na serwerze )
4. Gold Rush (obecnie na serwerze - w wersji GA )
5. Bremen *
6. Golden Dunk (po za rotacją)
7. Caen 2 (obecnie na serwerze)
8. Snatch 3 (obecnie na serwerze )
9. Supply Depot (obecnie na serwerze - w wersji nocnej)
10. Adlernest (obecnie na serwerze )
11. Venice
12. Dubrovnik * (obecnie na serwerze )
13. Braundorf B4
14. Purefrag *
15. Frostbite
16. Marakesh Street (et mor night) *
17. Railgun *
18. Fuel Dump * (po za rotacją)
19. Karsiah * (obecnie na serwerze)
20. Baserace *

Mapy ewentualnie na późniejszą podmianę :

- X-Posed (obecnie na serwerze)
- Radar
- Warbell (obecnie na serwerze)
- Egipt
- V2 Base
- La Rochelle
- Monkey Island
- Praetoria
- The Port
- El Kef
- Beach Invasion

Ostatnio edytowany przez Pain (21-02-2012 10:20:24)

Offline

 

#240 21-02-2012 10:40:36

Wertiko

[AB]Admin

Skąd: KoziGród
Zarejestrowany: 01-12-2007
Posty: 981
WWW

Re: [AA]: Mapy

a ja swoje: 10-11 map to max jak dla mnie. tyle powinno byc wlasnie w rotacji


Zwyciężają tylko ci, którzy nie tracą promili !

Offline

 
Free counters!

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.049 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.alfaiomega.pun.pl www.klasa2bgimanr2.pun.pl www.bswzip.pun.pl www.pedagogikaspecjalna2009.pun.pl www.otoja.pun.pl