#661 08-09-2013 17:48:43

jurek

[AB]Admin

Zarejestrowany: 07-12-2007
Posty: 1348
WWW

Re: [AA]: Mapy

tower beta--chujowa
paris bastille -taka sobie(duża)
subway--no bez jaja:)
chłopcze nie grałeś tych map.

Offline

 

#662 08-09-2013 18:17:03

prezu

[AA]Gamer

Zarejestrowany: 28-07-2013
Posty: 12

Re: [AA]: Mapy

no dobra zły pomysł

Offline

 

#663 08-09-2013 18:25:51

 supar

[AB]

Skąd: Hamburg
Zarejestrowany: 05-07-2013
Posty: 88

Re: [AA]: Mapy

mi Subway zawsze sie podobał. Jestem też za Et Beach, była kiedyś ale jak większość fajnych mapek wylądowała w koszu.

Offline

 

#664 12-09-2013 06:58:41

 WaYss

[AB]

Skąd: Oberschlesien
Zarejestrowany: 23-11-2011
Posty: 55

Re: [AA]: Mapy

A mnie sie stalingrad marzy.....

Offline

 

#665 05-10-2013 14:32:30

jurek

[AB]Admin

Zarejestrowany: 07-12-2007
Posty: 1348
WWW

Re: [AA]: Mapy

mapa ta kosmiczna--w pizdu z nią, ludzie uciekają.

chyba czas kurwa dodać klasyczne grywalne mapy zamiast wynalazków kosmicznych i tej jaka ona ma: dokument raid--cholernie zjechana.....

Fajne są Port i Piraci, świetne mapki do wgrania z klasyki MLB---ale jak to zauważyłem : ludzie nie lubią map na których trzeba troszkę pomyśleć by coś poszukać.......taki MLB Hotchkiss jest genialny.

Myślę ,ze nie ma coś się bawić i pokombinować cos z modem: może powrót do nQ? może Chaos--tego chyba nigdzie nie ma, a był dobry....niema na co czekać, i tak są pustki, a nowości zawsze przyciągają "AlcoholicsArena-Chaosmod" brzmi dobrze:). No i sound---jak zrobić dobry soundpack? Ktoś wie? Bo ten nasz to straszna szmira...../

http://wolfenstein.pl/viewtopic.php?t=1173

jedyny mankament to waga:)

tutaj opis:

http://forum.enemy-territory.pl/-zajebi … vt1830.htm

Offline

 

#666 05-10-2013 15:45:45

 Pain

[AA]Gamer

Zarejestrowany: 28-01-2012
Posty: 216

Re: [AA]: Mapy

Ten chaosmod może być nie głupi. Ale jak w nim wyglądałyby sprawy z levelami i innymi komendami..

Co do soundpacka - to trzeba jakiś przykładowy (np: obecny na arenie) obczaić w np: WinRar i sprawdzić co jest do czego.

Offline

 

#667 05-10-2013 17:50:12

jurek

[AB]Admin

Zarejestrowany: 07-12-2007
Posty: 1348
WWW

Re: [AA]: Mapy

dziś wbiłem na serwer z tym modem (chaos) wygląda dobrze, są jakieś ciekawostki, akurat ten serwer jest jedyny:)) i coś w ustawieniach mają zjebane( nie mogłem ze speca wbić do drużyny).
Proszę nie myśleć ,ze aż tak mi silent wadzi, nie jest z nim źle. Ale wszędzie mają silent silent silent...nic nowego. Najwięcej ludzi grało chyba u nas gdy był NQ. Na Arence dziś gadałem i sądzę,że zmiana moda ie zaszkodzi:) bo w czym ma zaszkodzić:))
Nie ma sensu robić nitmoda, gdyż to też robi się popularne. Albo NQ albo chaos albo zostajemy przy tym co jest.
Soundpack--to tez warto zrobić. Tylko kto to ogarnie?
Kolejna sprawa: jeśli chcemy mieć nowy mod, to jednak bedziemy musieli się skupić na zapełnianiu Areny przez nas samych--inaczej będzie lipa. Darek to dobrze w jednym poście napisał: nie pierdolić, tylko grać!.

No i mapy: tak jak napisałem kilka won, bo som gupie. Z DRM byliśmy na serverze, podczas mapy CTF Halo, koleś stwierdził(nowy jakiś) "co to za pojebany server? idę stąd---mapa się nie kończyła po upływie czasu przypisanego.
Do wywalenia też Marakesh i Italy--przecież to flaki z olejem!!!! Kurwa ile lat trzeba by to zrozumieć, to już baserace jest lepsza. Do wywalenia tez ten dokument....żenada. Chyba tylko to co wymieniłem to gnioty.
Wgrać MLB Carnage, czy cos z Etpro i mamy treściwe mapki.

Offline

 

#668 05-10-2013 19:32:34

 StrAjk

[AA]Gamer

Zarejestrowany: 01-11-2011
Posty: 12

Re: [AA]: Mapy

Zostawcie Marrakech i Italy- mimo wszystko to są dobre mapy.
Mniej ludzi już chyba nie może grać, spróbujcie wgrać ten Chaos mod na próbę, może to przyciągnie ludzi. Potem wystarczy zrobić reklamę w paru miejscach i na pewno ludzie zaczną wchodzić.

Offline

 

#669 05-10-2013 20:27:44

 m0rph1n3

[AA]Gamer

7117916
Call me!
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 07-05-2013
Posty: 25

Re: [AA]: Mapy

podbijam NoQuater, najlepsze są stare, sprawdzone rozwiązania, ale oczywiście można sprawdzić ten ChaosMod.
nic już chyba frekwencji nie zaszkodzi, a może być tylko lepiej


http://cache.www.gametracker.com/player/%5BAB%5DM0RPH1N3%3F%21/80.72.37.11:26992/b_560x95.png
http://et.trackbase.net/tools/sig/sig-1/3307615.png

Offline

 

#670 05-10-2013 20:52:12

 Pain

[AA]Gamer

Zarejestrowany: 28-01-2012
Posty: 216

Re: [AA]: Mapy

Co do soundpacka - prawdopodobnie mam jeden z naszych dawniejszych soundpackow (jeszcze z NQ) . Jak znajdę to mogę podkopsnąć. Ewentualnie poszukam jakichś innych. Za soundpacka własnej roboty , potrzeba czasu.

Offline

 

#671 06-10-2013 00:01:26

jurek

[AB]Admin

Zarejestrowany: 07-12-2007
Posty: 1348
WWW

Re: [AA]: Mapy

świetnie, sądzę że będziemy mogli zadziałać. Czekam na opinię reszty panów z [AB]--napiszą?

Offline

 

#672 06-10-2013 15:28:56

 cesio

[AA]Gamer

Skąd: Lublin/Wawa
Zarejestrowany: 06-08-2010
Posty: 67

Re: [AA]: Mapy

http://mygamingtalk.com/_/news/pcgames/ … e-080-r107

Jak ewentualnie zostaniecie przy obecnym modzie to lepiej wgrać tą nowszą wersję. Więcej haxów wyrucha.

Offline

 

#673 06-10-2013 16:27:23

Kmieton

[AB]

Zarejestrowany: 03-09-2012
Posty: 26

Re: [AA]: Mapy

ja jestem za zmiana soundpacka ten sie przejadl jest nudny i kijowy a co do chaos moda to mysle ze mozna sprobowac napewno nie zaszkodzi

Offline

 

#674 06-10-2013 20:52:22

 Pain

[AA]Gamer

Zarejestrowany: 28-01-2012
Posty: 216

Re: [AA]: Mapy

cesio napisał:

http://mygamingtalk.com/_/news/pcgames/silent-release-080-r107

Jak ewentualnie zostaniecie przy obecnym modzie to lepiej wgrać tą nowszą wersję. Więcej haxów wyrucha.

Dobra robota. Kolejne ciekawe rozwiązanie

Offline

 

#675 22-12-2013 14:13:21

jurek

[AB]Admin

Zarejestrowany: 07-12-2007
Posty: 1348
WWW

Re: [AA]: Mapy

1.Mapy-----często bywa, iż po wyborze mapy ludzie narzekają,że nie ma z czego wybierać....jest to żałosne, ale niestety tak się dzieje. Moja propozycja: albo dodane zostaną kolejne mapy(może być wgranych nawet 50) i będą mieli z czego wybierać, albo wrócimy do rotacji(chyba gorsze rozwiązanie).
Zdaję sobie sprawę,iż mogą dalej narzekać, lecz przynajmniej ruszymy sprawę. Map jest bez liku, są naprawdę ciekawe propozycje....wiem wiem, będą płakać,że nie znają, i znowu to samo:)
2.Sound-co z tym sounpackiem? czy można  kilku zrobić jeden? Myślę, że polskie dźwięki by połechtały receptory zadowolenia wśród graczy.

Offline

 

#676 22-12-2013 16:02:06

 TORCIDA

[AlcoholicsArena] Admin

988356
Skąd: silesia
Zarejestrowany: 26-06-2010
Posty: 1176

Re: [AA]: Mapy

zmienie pare map
zbyt duża ilość map zbytnio obciąża serwer powodując lagi itd.

Offline

 

#677 25-12-2013 10:43:18

jurek

[AB]Admin

Zarejestrowany: 07-12-2007
Posty: 1348
WWW

Re: [AA]: Mapy

Mapy nowe"
1.Ocelot jest bez sensu-kolejna mapa nudna i podobna do CTF Station, wiec sądzę iz raczej nie ma sensu jej trzymać na serwerze. Ocelot won.
2.Wenecja, Baserace, Marakesh, Saberpeak, Streets of Italy, Pantherbase, Reactor, Raw Castle, V2 Base, --------------------->też bym wystawił i wstawił w ich miejsce coś innego.
3.Server laguje często i to wkurza....

Propozycje map:) do wstawienia za wyżej wymienione:
1.http://et.splatterladder.eu/?mod=mapinfo&idx=906      (rzeźnia totalna, nadaje się na ta ilośc graczy:) )
2.http://et.splatterladder.eu/?mod=mapinfo&idx=6425     zamiast oficjalnej wersji
3.http://et.splatterladder.eu/?mod=mapinfo&idx=3064
4.http://et.splatterladder.eu/?mod=mapinfo&idx=6432     zamiast oficjalnej
5.http://et.splatterladder.eu/?mod=mapinfo&idx=51         chyba nigdy nie było
6.http://et.splatterladder.eu/?mod=mapinfo&idx=6838      jako ciekawostkę i jazdę:)
7.http://et.splatterladder.eu/?mod=mapinfo&idx=26         nie było
8.http://et.splatterladder.eu/?mod=mapinfo&idx=1342   MLB mała:) mapa
9.http://et.splatterladder.eu/?mod=mapinfo&idx=5656
10.http://et.splatterladder.eu/?mod=mapinfo&idx=2635
11.http://et.splatterladder.eu/?mod=mapinfo&idx=7072
12.http://et.splatterladder.eu/?mod=mapinfo&idx=14626      może być ciekawa
13.http://et.splatterladder.eu/?mod=mapinfo&idx=14626       coś ze starego Wolfa
14.http://et.splatterladder.eu/?mod=mapinfo&idx=9810
15.http://et.splatterladder.eu/?mod=mapinfo&idx=1216        była kiedyś, całkiem dobra.

Wiem , wiem--każdy nowy powie: ,,nie lubię tej mapy, bo jej nie znam". Tak najłatwiej. Nie wszystko może się podobać, ale proszę zauważyć, iż na większości serwerów wałkuje się stale te same mapy...wręcz do zrzygania. Świat ET staje się nudny.

Offline

 

#678 27-12-2013 11:22:55

 TORCIDA

[AlcoholicsArena] Admin

988356
Skąd: silesia
Zarejestrowany: 26-06-2010
Posty: 1176

Re: [AA]: Mapy

Jurek jak dajesz link to z łaski swojej nie łącz go z resztą tekstu
dałeś 15 odnośników w które wystarczy kliknąć i po sprawie jednak dzięki twemu sprytowi i przebiegłości musiałem 15 razy sie z tym pierdzielić (zaznacz + kopiuj + wklej)
- mapki ciekawe na dniach coś wstawię

jak na jakiejś mapie nie działają boty to piszcie

Offline

 

#679 27-12-2013 17:46:19

jurek

[AB]Admin

Zarejestrowany: 07-12-2007
Posty: 1348
WWW

Re: [AA]: Mapy

tylko piratów nie wywalaj..bo to dobra mapa.

Offline

 

#680 27-12-2013 18:28:25

 terminator

[AB]

Skąd: wrocek
Zarejestrowany: 12-11-2010
Posty: 1084

Re: [AA]: Mapy

jurek przebiegly lis


BROWAR Z RANA JAK SMIETANA

Offline

 
Free counters!

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wwegame.pun.pl www.uwb7prawo.pun.pl www.sweetszatan.pun.pl www.zootycoon.pun.pl www.sznauceromaniak.pun.pl