#321 21-12-2012 19:13:59

 eman4

[AA]Gamer

9772938
Skąd: Giżycko
Zarejestrowany: 29-11-2011
Posty: 150

Re: [AA]: ChAAt

Panowie jak z portfelem AA?? Zabijaka powinna dac nam z 2 miechy gratis za ten jebany przerywnik;dd

Offline

 

#322 21-12-2012 21:31:01

 PsYcho

[AA]Gamer

Call me!
Skąd: hujapowiem
Zarejestrowany: 13-08-2012
Posty: 157

Re: [AA]: ChAAt

Do maja 2013 chyba


http://et.trackbase.net/tools/sig/sig-1/3814850.png

Offline

 

#323 22-12-2012 01:15:26

 terminator

[AB]

Skąd: wrocek
Zarejestrowany: 12-11-2010
Posty: 1084

Re: [AA]: ChAAt

psycho ty to wez sie wgarsc i zacznij grac


BROWAR Z RANA JAK SMIETANA

Offline

 

#324 01-01-2013 18:04:23

 Young

[AA]Gamer

Skąd: Mazury-polnocny wschod
Zarejestrowany: 01-01-2013
Posty: 2

Re: [AA]: ChAAt

Witam,nie wiem co wymysleliscie z ta arta,jesli nic chcialbym zebyscie jeszcze to przemysleli.Chcialbym zebyscie ja ograniczyli czy cos,nie da sie grac przez tego t-72,strzela mnie kurwica..ile jeszcze mozna to tolerowac?

Offline

 

#325 01-01-2013 19:46:53

 TORCIDA

[AlcoholicsArena] Admin

988356
Skąd: silesia
Zarejestrowany: 26-06-2010
Posty: 1176

Re: [AA]: ChAAt

?
to jak ograniczamy?

Offline

 

#326 01-01-2013 19:48:17

jurek

[AB]Admin

Zarejestrowany: 06-12-2007
Posty: 1348
WWW

Re: [AA]: ChAAt

można lekko stonować, chociaż już mi żal:))

Offline

 

#327 01-01-2013 19:59:53

marakuja88

[AA]Gamer

Zarejestrowany: 20-02-2012
Posty: 184

Re: [AA]: ChAAt

jak stonujecie to t72 straci sens życia

Offline

 

#328 03-03-2013 12:44:32

jurek

[AB]Admin

Zarejestrowany: 06-12-2007
Posty: 1348
WWW

Re: [AA]: ChAAt

ograniczenie mocy "puszek" jest konieczne. Ludzi to strasznie wkurwia. Można by było zrobić coś z tym fantem? Opóźnić odnawialność puszeczki...przynajmniej o kilka sekund +10?

Offline

 

#329 03-03-2013 14:39:13

marakuja88

[AA]Gamer

Zarejestrowany: 20-02-2012
Posty: 184

Re: [AA]: ChAAt

dodałbym do tego ograniczenie do jednego fdopa, według mnie byłoby lepiej

Offline

 

#330 03-03-2013 16:58:01

 terminator

[AB]

Skąd: wrocek
Zarejestrowany: 12-11-2010
Posty: 1084

Re: [AA]: ChAAt

t72 art wqrwia


BROWAR Z RANA JAK SMIETANA

Offline

 

#331 03-03-2013 17:10:07

DRM

[AB]Admin

Skąd: East Radar Parts
Zarejestrowany: 01-12-2007
Posty: 1851

Re: [AA]: ChAAt

Jak usuniecie arty to slotów zabraknie

Offline

 

#332 03-03-2013 17:32:15

jurek

[AB]Admin

Zarejestrowany: 06-12-2007
Posty: 1348
WWW

Re: [AA]: ChAAt

chodzi tylko o to, by ograniczyć częstotliwość nalotów po rzucie puszki. Troszkę dłuższy czas odnawiania tego zasobu pozwoli na o wiele płynniejszą grę.

Offline

 

#333 03-03-2013 17:56:17

 TORCIDA

[AlcoholicsArena] Admin

988356
Skąd: silesia
Zarejestrowany: 26-06-2010
Posty: 1176

Re: [AA]: ChAAt

to jak? dłuższe odnawianie czy 1 field?

Offline

 

#334 03-03-2013 18:19:53

jurek

[AB]Admin

Zarejestrowany: 06-12-2007
Posty: 1348
WWW

Re: [AA]: ChAAt

moim zdaniem dłuższe odnawianie puszki. Lornetka niech zostanie taka jaka jest.

Offline

 

#335 03-03-2013 19:40:46

 cesio

[AA]Gamer

Skąd: Lublin/Wawa
Zarejestrowany: 06-08-2010
Posty: 67

Re: [AA]: ChAAt

1 pucha i 1 arta na jakieś 45 sekund max minuta (o ile się da [ile arta trwa na 4lvl z 10 sekund? może ciut więcej]). Niech się uczą poprawnie rzucać a nie walą jedną obok drugiej gdzie popadnie zanim ich przeciwnik skosi (o napierdalaniu na spawn już nie mówiąc). Burdel jak się prosi. Wystarczy policzyć ilość art i puszek jebniętych przez przykładowego mistrza areny t72 w ciągu jednej 15min mapy.

Offline

 

#336 03-03-2013 22:43:03

marakuja88

[AA]Gamer

Zarejestrowany: 20-02-2012
Posty: 184

Re: [AA]: ChAAt

t72 to mistrz w tej klasie i dokladnie wie gdzie rzucać cwaniaczek, a co myślicie żeby ograniczyć rzucanie na spawn bo to najbardziej wkurwia ludzi ?

Offline

 

#337 03-03-2013 23:49:07

DRM

[AB]Admin

Skąd: East Radar Parts
Zarejestrowany: 01-12-2007
Posty: 1851

Re: [AA]: ChAAt

Jakieś barierki typu te z nq były dobre, chroniące spawny. Nawet w BF3 zdychasz jak chcesz podbić pod respawn wroga.

Offline

 

#338 04-03-2013 09:24:45

 cesio

[AA]Gamer

Skąd: Lublin/Wawa
Zarejestrowany: 06-08-2010
Posty: 67

Re: [AA]: ChAAt

Nie sądzę marakuja żeby on był mistrzem. Fakt od grania non toper fieldem lub riflą posiada on zapewne jakieś umiejętności z puszką, ale on głównie korzysta z ustawień serwa, które umożliwiają mu nieograniczoną liczbę spamu tychże broni. Ile razy było już tak że leciał na ślepo i aby tylko walnąć arte. 20 sekund później powtórka. A nie daj boże graj allies na battery.

Nie słyszałem o takich barierkach ale to by było spoko. Normalnie można było by wyjść ze spawnu a nie przebiegnąć ze 20m i mieć ok 25hp

Offline

 

#339 04-03-2013 15:31:55

.r...

[AA]Gamer

Skąd: Czejskie Wielkie
Zarejestrowany: 05-01-2012
Posty: 42
WWW

Re: [AA]: ChAAt

siemka cesio hehe dobry kumplu hehe


http://www.humanbenchmark.com/images/badges/3376432.png

Offline

 

#340 04-03-2013 17:48:45

 eman4

[AA]Gamer

9772938
Skąd: Giżycko
Zarejestrowany: 29-11-2011
Posty: 150

Re: [AA]: ChAAt

jestem za dedzikiem żeby zwiększyć czas puszeczki i wgrajcie jakiegoś moda żeby zamiast granatów w rifli leciała flaszka;)

Offline

 
Free counters!

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.036 seconds, 7 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.alfaiomega.pun.pl www.margofan-e-info.pun.pl www.klasa2bgimanr2.pun.pl www.otoja.pun.pl www.bswzip.pun.pl