[AA]Gamer
Do maja 2013 chyba
Offline
[AB]
psycho ty to wez sie wgarsc i zacznij grac
Offline
[AA]Gamer
Witam,nie wiem co wymysleliscie z ta arta,jesli nic chcialbym zebyscie jeszcze to przemysleli.Chcialbym zebyscie ja ograniczyli czy cos,nie da sie grac przez tego t-72,strzela mnie kurwica..ile jeszcze mozna to tolerowac?
Offline
[AA]Gamer
jak stonujecie to t72 straci sens życia
Offline
[AA]Gamer
dodałbym do tego ograniczenie do jednego fdopa, według mnie byłoby lepiej
Offline
[AB]
t72 art wqrwia
Offline
[AB]Admin
Jak usuniecie arty to slotów zabraknie
Offline
[AA]Gamer
1 pucha i 1 arta na jakieś 45 sekund max minuta (o ile się da [ile arta trwa na 4lvl z 10 sekund? może ciut więcej]). Niech się uczą poprawnie rzucać a nie walą jedną obok drugiej gdzie popadnie zanim ich przeciwnik skosi (o napierdalaniu na spawn już nie mówiąc). Burdel jak się prosi. Wystarczy policzyć ilość art i puszek jebniętych przez przykładowego mistrza areny t72 w ciągu jednej 15min mapy.
Offline
[AA]Gamer
t72 to mistrz w tej klasie i dokladnie wie gdzie rzucać cwaniaczek, a co myślicie żeby ograniczyć rzucanie na spawn bo to najbardziej wkurwia ludzi ?
Offline
[AB]Admin
Jakieś barierki typu te z nq były dobre, chroniące spawny. Nawet w BF3 zdychasz jak chcesz podbić pod respawn wroga.
Offline
[AA]Gamer
Nie sądzę marakuja żeby on był mistrzem. Fakt od grania non toper fieldem lub riflą posiada on zapewne jakieś umiejętności z puszką, ale on głównie korzysta z ustawień serwa, które umożliwiają mu nieograniczoną liczbę spamu tychże broni. Ile razy było już tak że leciał na ślepo i aby tylko walnąć arte. 20 sekund później powtórka. A nie daj boże graj allies na battery.
Nie słyszałem o takich barierkach ale to by było spoko. Normalnie można było by wyjść ze spawnu a nie przebiegnąć ze 20m i mieć ok 25hp
Offline