#121 11-12-2011 11:09:44

Wertiko

[AB]Admin

Skąd: KoziGród
Zarejestrowany: 01-12-2007
Posty: 981
WWW

Re: [AA]: Mapy

-Carentan (jesli sie da i nie bedziepierdzielić rotacji...)
-Falcon
-CTF-Station
-MLB Starbase

wyrzucic konieccznie to exhumed, temple, lighthouse, hotchkiss


Zwyciężają tylko ci, którzy nie tracą promili !

Offline

 

#122 11-12-2011 11:26:40

 terminator

[AB]

Skąd: wrocek
Zarejestrowany: 12-11-2010
Posty: 1084

Re: [AA]: Mapy

czas pomlucic


BROWAR Z RANA JAK SMIETANA

Offline

 

#123 11-12-2011 13:55:57

 TORCIDA

[AlcoholicsArena] Admin

988356
Skąd: silesia
Zarejestrowany: 26-06-2010
Posty: 1176

Re: [AA]: Mapy

carentan, glider i 2tanks nie śmigają
falcon też nie
mlb starbase było może 3 dni jest duża i mocno zjebana

1944overlord, marakesch, venice, ctf station dodane działają

Offline

 

#124 11-12-2011 14:27:03

Wertiko

[AB]Admin

Skąd: KoziGród
Zarejestrowany: 01-12-2007
Posty: 981
WWW

Re: [AA]: Mapy

kurde czego glider i falcon nie dzialaja? faaak nie bylo z nimi problemu wczesniej (((


Zwyciężają tylko ci, którzy nie tracą promili !

Offline

 

#125 11-12-2011 14:52:01

DRM

[AB]Admin

Skąd: East Radar Parts
Zarejestrowany: 01-12-2007
Posty: 1851

Re: [AA]: Mapy

Może ponakurwiamy w Transmitter?

Offline

 

#126 11-12-2011 15:07:10

 TORCIDA

[AlcoholicsArena] Admin

988356
Skąd: silesia
Zarejestrowany: 26-06-2010
Posty: 1176

Re: [AA]: Mapy

te jazdy z mapami to chyba wina moda

Offline

 

#127 11-12-2011 15:57:27

 terminator

[AB]

Skąd: wrocek
Zarejestrowany: 12-11-2010
Posty: 1084

Re: [AA]: Mapy

mod to taka menda co zawsze cos spierdoli:D


BROWAR Z RANA JAK SMIETANA

Offline

 

#128 11-12-2011 16:28:21

 TORCIDA

[AlcoholicsArena] Admin

988356
Skąd: silesia
Zarejestrowany: 26-06-2010
Posty: 1176

Re: [AA]: Mapy

na szybko za te 3 niedziałające mapy dałem
stalingrad
UJE_00
goldendunk

nie wiem czy 1 i 2 bedą działać
goldendunk działa

Offline

 

#129 11-12-2011 17:13:52

 terminator

[AB]

Skąd: wrocek
Zarejestrowany: 12-11-2010
Posty: 1084

Re: [AA]: Mapy

czyn swoja powinosc jegomosc i polewaj


BROWAR Z RANA JAK SMIETANA

Offline

 

#130 11-12-2011 21:07:34

 eman4

[AA]Gamer

9772938
Skąd: Giżycko
Zarejestrowany: 29-11-2011
Posty: 150

Re: [AA]: Mapy

ale dobre sa te mapy co są nowe na serwie 100% szacun fajnie sie na nich gra;d

Offline

 

#131 11-12-2011 21:14:34

 terminator

[AB]

Skąd: wrocek
Zarejestrowany: 12-11-2010
Posty: 1084

Re: [AA]: Mapy

o przemowil


BROWAR Z RANA JAK SMIETANA

Offline

 

#132 11-12-2011 21:27:40

Yohi

[AA]Gamer

38945357
Zarejestrowany: 01-11-2011
Posty: 138

Re: [AA]: Mapy

mamy +1 do lansu za nowe mapy


Ślepi i niemi bo zagubieni w beznadziei
Zamurowani w scenerii miejskich arterii niczym w celi
Przy czym zamiast przyczyn widzą tylko cień na ścianie
A nie to co jest na pierwszym planie

Offline

 

#133 20-12-2011 23:10:11

jurek

[AB]Admin

Zarejestrowany: 06-12-2007
Posty: 1348
WWW

Offline

 

#134 22-12-2011 10:49:56

Boston Bruins

[AA]Gamer

Zarejestrowany: 07-11-2011
Posty: 28

Re: [AA]: Mapy

Wyjebać goldrusha a za nie go tc base

Offline

 

#135 26-12-2011 10:14:54

 TORCIDA

[AlcoholicsArena] Admin

988356
Skąd: silesia
Zarejestrowany: 26-06-2010
Posty: 1176

Re: [AA]: Mapy

set d1 "set g_gametype 2 ; map caen2 ; set nextmap vstr d2"
set d2 "set g_gametype 2 ; map uje_goldrush ; set nextmap vstr d3"
set d3 "set g_gametype 2 ; map transmitter ; set nextmap vstr d4"
set d4 "set g_gametype 2 ; map goldendunk_a2 ; set nextmap vstr d5"
set d5 "set g_gametype 2 ; map Frostbite ; set nextmap vstr d6"
set d6 "set g_gametype 2 ; map supply ; set nextmap vstr d7"
set d7 "set g_gametype 2 ; map et_mor2_night_final ; set nextmap vstr d8"
set d8 "set g_gametype 2 ; map venice ; set nextmap vstr d9"
set d9 "set g_gametype 2 ; map snatch3 ; set nextmap vstr d10"
set d10 "set g_gametype 2 ; map bremen_final ; set nextmap vstr d11"
set d11 "set g_gametype 2 ; map adlernest ; set nextmap vstr d12"
set d12 "set g_gametype 2 ; map stalingrad ; set nextmap vstr d13"
set d13 "set g_gametype 2 ; map sp_delivery_te ; set nextmap vstr d14"
set d14 "set g_gametype 2 ; map psl_ctf ; set nextmap vstr d15"
set d15 "set g_gametype 2 ; map axislab_final ; set nextmap vstr d16"
set d16 "set g_gametype 2 ; map the_port_b1 ; set nextmap vstr d17"
set d17 "set g_gametype 2 ; map braundorf_b4 ; set nextmap vstr d18"
set d18 "set g_gametype 2 ; map UJE_00 ; set nextmap vstr d19"
set d19 "set g_gametype 2 ; map school ; set nextmap vstr d1"

co wywalić ? co wstawić ?

Offline

 

#136 26-12-2011 10:33:58

DRM

[AB]Admin

Skąd: East Radar Parts
Zarejestrowany: 01-12-2007
Posty: 1851

Re: [AA]: Mapy

Wywal: Stalingrad, Frostbite, CTF JEBANE, Axis Lab, UJE00, The Port. Może także przekatowane Special Delivery.

Nie wiem co wstawić by każdy był zadowolony. Przeglądam na czym się najczęściej ciśnie i wychodzi na to, że: Fueldump, Radar, Oil Kombinat, Battery, mp_theriver_2nd (nie znam).

Offline

 

#137 26-12-2011 11:01:57

Wertiko

[AB]Admin

Skąd: KoziGród
Zarejestrowany: 01-12-2007
Posty: 981
WWW

Re: [AA]: Mapy

popieram to co napisal apropo wyrzucenia map martens - oprocz ctf i special delivery... milenium falcon niech zadziala!!


Zwyciężają tylko ci, którzy nie tracą promili !

Offline

 

#138 26-12-2011 11:07:19

jurek

[AB]Admin

Zarejestrowany: 06-12-2007
Posty: 1348
WWW

Re: [AA]: Mapy

Z tego co zauważyłem to: stalingrad i Marakesh są na 100% do wyrzucenia. Frostbite--też raczej, nudzi.

Port--moim zdaniem jest całkiem dobra. Ale jak chcecie.
Axis Lab--mi akurat fajnie się na niej Rating bije. Ale zostawiam to do wspólnej decyzji.

Ujemóje dzikie węże--do absolutnego zlikwidowania.


Są mapy , które naprawdę są fajne--ale jakoś ludzie nie chcą poznawać dokładnie zawartości tych map.
MLB HOTCHKISS--dobra mapa, wstawiłbym ją, fajnie się na niej rating robi.

Godendunk--absolutne murzynskie gówno. Co to kurwa jest???




CFT---lepsza była Vallhalla, ale to gówno....


Proponuję:
http://et.splatterladder.eu/?mod=mapinfo&idx=5502
http://et.splatterladder.eu/?mod=mapinfo&idx=2569
http://et.splatterladder.eu/?mod=mapinfo&idx=6438

Offline

 

#139 26-12-2011 11:16:01

DRM

[AB]Admin

Skąd: East Radar Parts
Zarejestrowany: 01-12-2007
Posty: 1851

Re: [AA]: Mapy

Na Goldendunk i Marakesh jest dobra grywalność i +.  Valhalla to klimat CTF- nie wyborażam sobie pełnej Areny na tych lokalizacjach.


Castle- nie
Haunted Mansion- nie
La Rochelle- nie bardzo kojarzę, to był ten kompleks twierdzy z u-botami w jaskini, po przejściu znacznej ilości plaży, gdzie stała jakaś łajba na enga?

Ostatnio edytowany przez DRM (26-12-2011 11:19:34)

Offline

 

#140 26-12-2011 11:17:04

 GSP ero

[AA]Gamer

7788589
Skąd: AA serw // Warszawa
Zarejestrowany: 04-05-2010
Posty: 976

Re: [AA]: Mapy

Axis Lab nie wywalajcie dobra mapa i fakt dobrze rate sie cisnie.
ja bym dodal mapke nie pamietam jak sie nazywa ze statkami, bodajze falcon? mielismy juz ja kiedys i dobrze na niej sie smiga


http://et.trackbase.net/tools/sig/sig-1/34885.png
Każdy dzień jest idealny by odrzucić musisz odsunąć ludzi z którymi nie chcesz się budzić, Każdy dzień jest idealny żeby zmienić tereny omijać których nie chcemy zakorzenić, Każdy dzień jest idealny by zrozumieć nauczyć się tego co naprawdę chcemy umieć, Każdy dzień jest idealny by docenić..

Offline

 
Free counters!

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.051 seconds, 12 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bswzip.pun.pl www.alfaiomega.pun.pl www.otoja.pun.pl www.klasa2bgimanr2.pun.pl www.pedagogikaspecjalna2009.pun.pl